Türk Tabipleri Birliği, Gezi Parkı Direnişi'nin 12'nci yıl dönümü nedeniyle sosyal medya hesabından paylaşım yaptı.

Türk Tabipleri Birliği'nden, Gezi'nin yıldönümü dolayısıyla yapılan açıklamada şunlar kaydedildi:

"Gezi’den Saraçhane’ye aydınlık bir gelecek için aynı umut ve heyecanla tekrar ediyoruz; demokrasi, özgürlük ve adalet mücadelemizden vazgeçmiyoruz. Karanlık gider, Gezi kalır!"

Yeniden Refah Partili Bekin'den mülakat mağduru ve özel okul öğretmenleri için soru önergesi
Yeniden Refah Partili Bekin'den mülakat mağduru ve özel okul öğretmenleri için soru önergesi
İçeriği Görüntüle