Güncel

Silifke Belediyesi soruşturmasında 19 isim adliyeye sevk edildi

Mersin'de Silifke Belediyesi'ne yönelik yürütülen soruşturma kapsamında 19 Haziran'da gözaltına alınan ve Belediye Başkanı Mustafa Turgut ve Başkan Yardımcısı Şerife Yörükçü'nün de aralarında olduğu 19 kişi adliyeye sevk edildi.

Mersin'de Silifke Belediyesi'ne yönelik soruşturma kapsamında gözaltına alınan 19 kişi adliyeye sevk edildi.

Silifke Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından Silifke Belediyesi'ndeki bazı kamu görevlileri ve bu kişilerle irtibatlı olduğu değerlendirilen kişiler hakkında "rüşvet", "ihaleye fesat karıştırma" ve "irtikap" gibi çeşitli suçlamalar nedeniyle soruşturma başlatıldı.

Soruşturma kapsamında, tanık ve şüpheli beyanları, HTS ve PTS kayıtları, banka hesap hareketleri, teknik incelemeler, ilgili kurum kayıtları ve diğer deliller birlikte değerlendirildi.

İddialar doğrultusunda 19 Haziran'da operasyon düzenlendi.

Operasyonda Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut, Başkan Yardımcısı Şerife Yörükçü, belediye personeli ve belediye ile iş ilişkisi bulunan bazı şirket yetkililerinin de aralarında olduğu 19 kişi gözaltına alındı.

Jandarmadaki işlemleri tamamlanan 19 kişi bu sabah adliyeye sevk edildi.