Savunmasında silahın kazara ateş aldığını öne süren Alaattin Kadayıfçıoğlu, araçtakilerle konuşmak için yanlarına gittiğini ve yaşanan arbede sırasında silahın patladığını söyledi. Kadayıfçıoğlu, “Elim tetikte değildi. Birinin vurulduğunu bile anlamadım. Keşke bana bir şey olsaydı da ona olmasaydı” dedi. Aleyna Kalaycıoğlu ise olay günü Kubilay Kundakçı’nın kendisini arayarak tarafları barıştırmak istediğini söylediğini anlattı.

Siirt merkezli 6 ilde yasa dışı bahis operasyonu
Siirt merkezli 6 ilde yasa dışı bahis operasyonu
İçeriği Görüntüle

Vahap Canbay’ın kendisini telefonla aradığını, daha sonra Kadayıfçıoğlu ile stüdyoya gittiklerini belirten Kalaycıoğlu, karşı taraftaki aracı görünce durmadan devam etmelerini istediğini ancak Kadayıfçıoğlu’nun durduğunu söyledi. Kadayıfçıoğlu’nun silahı alarak “Sadece konuşacağım” dediğini ifade eden Kalaycıoğlu, kısa süre sonra silah sesi duyduğunu anlattı. Sevgilisini suçlayan Kalaycıoğlu, “Ben kimseyi azmettirmedim. Alaattin’in beni zan altında bıraktığı en büyük konu budur. Suçlamaları kabul etmiyorum” dedi.

Kubilay’ın annesi Ülker Kundakçı, katil zanlısına dönerek “Sen benim çocuğumun ölümüne sebep oldun. Ne köpekmiş, ne önemliymiş. Sen benim çocuğumu 3 saniyede infaz ettin. Hepsinden şikâyetçiyim” dedi. Baba Cemil Kundakçı ise “En ağır cezaları almalarını istiyorum. Kubilay, ülkemize faydalı olabilecek bir gençti. Bir aşk meşk meselesi yüzünden benim oğlum öldürüldü” diyerek tepki gösterdi.

Vahap Canbay da “Biri indi araçtan cama vurdu, benim oturduğum cama vurdu. Kapıyı açtım, ‘Sizi bir daha burada görmeyeceğim’ dedi silah içeri doğrulttu. Cenin pozisyonuna aldım kendimi, silah patladı zaten. Silaha temasım olmadı. Olay anında kimse sesini çıkarmadı, ben sadece ‘Yapma’ dediğimi hatırlıyorum” dedi. Mahkeme sanıkların tutukluluk hallerinin devamına karar vererek davayı 13 Temmuz’a erteledi.

"CANBAY'I SAVUNMAYA GELMEDİK"

Duruşmaya arkadaşlarıyla gelen rapçi Vahap Canbay ile Kubilay Kaan Kundakçı’nın yakınları arasında gerginlik yaşandı. Duruşma öncesinde Kundakçı ailesiyle konuşmak isteyen Vahap Canbay’a anne Ülker Kundakçı, “Biz hakkımızı savunmaya geldik, Vahap Canbay’ı savunmaya gelmedik” diyerek tepki gösterdi. Canbay’ın Alaattin Kadayıfçıoğlu hakkında şikâyetçi olmadığını, ailesiyle anlaşma yaptığını iddia edildi. Şarkıcı İzzet Yıldızhan ise savunmasında “En mağdur olan benim, 45 gün ceza yattım, itibarım sarsıldı. Bir sonraki gün Bilal’lere gittik yanlarında olmak için. Türkiye’de itibarım yerlere düştü, 9 çocuğum var. Telefonum onda olmasına rağmen ne Alaattin’i aradım ne de o beni aradı. Ben eşimle aileye geçmiş olsun ziyaretine gittim” ifadelerini kullandı.