2026 Dünya Kupası D Grubu'nda mücadele eden A Milli Takım, son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etmesine rağmen grup aşamasında turnuvaya veda etti. Karşılaşmanın ardından değerlendirmelerde bulunan Fatih Terim, kaçan fırsata dikkat çekti.

"DAHA ÇOK ÜZÜLÜYORUZ"

Kendi YouTube kanalında konuşan Terim, gruptan çıkan ABD'nin Bosna Hersek ile eşleşmesini örnek göstererek, Türkiye'nin de önemli bir fırsatı kaçırdığını ifade etti.

Terim, "Gruptan çıkan ABD'nin direkt Bosna ile eşleşmesi de bizi daha nerelere kadar gideceğimizi hatırlatıyor. Buradan çıksak, Bosna ile eşleşme ihtimali daha da hayıflanmamıza neden oluyor." dedi.

"ARTIK ULUSLAR LİGİ'NE ODAKLANMALIYIZ"

Ferdi Kadıoğlu'nun milli takımın kaldığı otele verdiği sipariş sosyal medyada gündem oldu
Ferdi Kadıoğlu'nun milli takımın kaldığı otele verdiği sipariş sosyal medyada gündem oldu
İçeriği Görüntüle

A Milli Takım'ın yaşadığı hayal kırıklığının geride bırakılması gerektiğini belirten Terim, "Bu turnuva bitti, şimdi Uluslar Ligi başlıyor. En kısa sürede bunun fiziksel, ruhsal ve zihinsel tedavisini yapmalı, yeni organizasyona hazırlanmalıyız. Şampiyonalar bitmiyor, hayat devam ediyor." ifadelerini kullandı.

Tecrübeli teknik adam, mevcut kadronun önümüzdeki organizasyonlarda da görev alabilecek yaşta olduğuna dikkat çekerek takımın geleceği adına umutlu olduğunu söyledi.

FORVET TERCİHİNİ AÇIKLADI

Yayında yöneltilen "Mbappe, Haaland, Kane ve Osimhen arasından iki isim seçseniz hangilerini tercih edersiniz?" sorusunu da yanıtlayan Terim, her oyuncunun farklı özelliklere sahip olduğunu dile getirdi.

Osimhen'in fizik gücü ve atletizmine dikkat çeken Terim, Haaland'ın ceza sahası etkinliği, Mbappe'nin hızı ve Kane'in oyun kurucu özelliklerinin farklı avantajlar sunduğunu belirtti.

"DÖRDÜNÜ DE OYNATMAK İSTERİM"

Terim, farklı forvet eşleşmelerinin önemli avantajlar sağlayacağını ifade ederek, "Osimhen-Mbappe, Osimhen-Kane ya da Osimhen-Haaland farklı oyunlar ortaya çıkarabilir. Hatta imkan olsa dördünü de oynatmak isterim." değerlendirmesinde bulundu.