Yaşam

Fatih Altaylı’dan yıllar sonra gelen Tuba Büyüküstün anısı

Gazeteci Fatih Altaylı, Seda Bakan’ın konuk olduğu programda oyuncu Tuba Büyüküstün’le yıllar önce yaşadığı ilginç bir anısını anlattı. Altaylı, Büyüküstün’ün uyguladığı yöntemin şiddetli baş ağrısını geçirdiğini söyledi.

Seda Bakan, Fatih Altaylı’nın YouTube programına konuk oldu. Programda oyunculuk kariyerinden son projelerine kadar birçok konu konuşuldu. Sohbet sırasında yeni sezonu yayınlanan Zeytin Ağacı dizisi de gündeme geldi. Seda Bakan’ın başrollerini Tuba Büyüküstün ve Boncuk Yılmaz’la paylaştığı dizi üzerinden aile dizimi ve şifa konusu açıldı. Fatih Altaylı da bu sırada Tuba Büyüküstün’le yıllar önce yaşadığı bir anısını anlattı.

Altaylı, yıllar önce eşinin doğum günü için Biarritz’te küçük bir davet verdiklerini söyledi.

Altaylı’nın anlattığına göre doğum günü davetinin ertesi günü çok şiddetli bir baş ağrısı yaşamıştı. O sırada Tuba Büyüküstün, baş ağrısını geçirebileceğini söyleyince olanlar olmuştu. Fatih Altaylı bu söz üzerine şaşırdığını ve kendisine “Büyücü müsün, doktor musun?” diye sorduğunu anlattı.

Tuba Büyüküstün’ün daha sonra elinde bir noktaya bastığını söyleyen Altaylı, o an çok büyük bir acı hissettiğini belirtti. Yaşadığı acıyı anlatırken “Canımı alıyorlar sandım” ifadelerini kullandı. Ancak Altaylı, bu olaydan sonra baş ağrısının geçtiğini söyledi. Uzun süredir de bir daha başının ağrımadığını ekledi.