Galatasaray'ın Şampiyonlar Ligi son 16 turunda Liverpool'u 1-0 mağlup etmesinin ardından başkan Dursun Özbek'ten futbolcuları sevince boğacak büyük bir jest geldi.

Takvim'in haberine göre, daha önce çeyrek finale yükselme primini 3 milyon euro olarak açıklayan Özbek'in alınan galibiyetin ardından soyunma odasına gelerek bu rakamı yükselttiği öğrenildi.

Montella: Tekrar ayağa kalkma günü
Montella: Tekrar ayağa kalkma günü
İçeriği Görüntüle

Oyuncuları ve teknik direktör Okan Buruk'u zaferden dolayı tebrik eden Özbek'in soyunma odasında galibiyetten dolayı kesenin ağzını sonuna kadar açtığı ve rakamı 5 milyon euroya çıkardığı öğrenildi.

Bu gelişme sonrası Galatasaraylı futbolcuların Özbek'e tezahüratlarda bulunduğu ifade edildi. Ayrıca oyuncuların büyük bir coşku yaşadığı da gelen bilgiler arasında.

Sarı-Kırmızılılar 18 Mart'ta Anfield'da oynanacak rövanş maçında tur atlayıp çeyrek finale yükselmesi halinde rekor bir primin sahibi olacak