A Milli Takım, Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ABD'yi 3-2 yendi. Milliler turnuvayı 3 puanla grup sonuncusu olarak tamamladı. A Milli Takım'ın golleri 10. dakikada Arda Güler, 31. dakikada Barış Alper Yılmaz ve 90+7'de Kaan Ayhan'dan geldi.
Maçı izlemeye giden gazeteci Cüneyt Özdemir'in, gol atıldığı anda yaşadığı sevinç sosyal medyada hızla yayıldı. "Zırdeliyiz biz" notuyla paylaştığı videoda Özdemir, yerinden heyecanla zıplayarak "Gol" diye bağırdı.
Özdemir'in sevinci abartılı bulundu ve sosyal medyada eleştirildi.
Eleştiren isimlerden biri de Yemek Sepeti'nin kurucusu iş insanı Nevzat Aydın oldu. Aydın, Özdemir'in gol sevincini "tiyatro" olarak değerlendirdi.

Aydın'ın eleştirisine Özdemir küfürle karşılık verdi.

Aydın, Özdemir'in küfrüne 'hıyar' ve 'yalaka' diyerek sert çıktı.





