Spor

Arda Güler, Türkiye - ABD maçının ardından konuştu: Drama yapamayız! Kötü oynadık ve elendik

Arda Güler açıklamasında TRT muhabirine "Maçtan önce moralimin bozuk olduğuna dair bir şeyler söylemişiniz sanırım." diye başladı, "Tüm eleştiriler doğru. Ne söyleseler haklılar. Çünkü ben iyi oynamadım. Hiçbirimiz ilk 2 maçta iyi oynamadık. Drama yapamayız. Kötü oynadık ve elendik. İnşallah bundan sonra telafi ederiz." dedi.

A Milli Takım, FIFA 2026 Dünya Kupası son maçında ABD ile karşı karşıya geldi. Milliler bu mücadeleden 3-2'lik skorla galip ayrıldı. Karşılaşmanın ardından Arda Güler'den dikkat çeken açıklamalar geldi.

Milli futbolcu şöyle konuştu:

"Maçtan önce moralimin bozuk olduğuna dair bir şeyler söylemişiniz sanırım. Tüm eleştiriler doğru. Ne söyleseler haklılar.

Çünkü ben iyi oynamadım. Hiçbirimiz ilk 2 maçta iyi oynamadık. Drama yapamayız. Kötü oynadık ve elendik. İnşallah bundan sonra telafi ederiz."