A Milli Takım, FIFA 2026 Dünya Kupası son maçında ABD ile karşı karşıya geldi. Milliler bu mücadeleden 3-2'lik skorla galip ayrıldı. Karşılaşmanın ardından Arda Güler'den dikkat çeken açıklamalar geldi.
🗣️🎙️ Arda Güler: "Tüm eleştirileri haklı buluyorum. Ne diyorlarsa haklılardı. Çünkü iyi oynamadım. Hiçbirimiz iyi oynamadık. Drama yapamayız. Kötü oynadık, elendik. İnşallah bundan sonraki maçlarda telafi edebiliriz." pic.twitter.com/f14gmzakzE
— TRT Spor (@trtspor) June 26, 2026
Milli futbolcu şöyle konuştu:
"Maçtan önce moralimin bozuk olduğuna dair bir şeyler söylemişiniz sanırım. Tüm eleştiriler doğru. Ne söyleseler haklılar.
Çünkü ben iyi oynamadım. Hiçbirimiz ilk 2 maçta iyi oynamadık. Drama yapamayız. Kötü oynadık ve elendik. İnşallah bundan sonra telafi ederiz."





