Güncel

Ankara’da kadın cinayeti: Eşini piknikte bıçaklayarak öldürdü

Ankara’da piknik sırasında çıkan tartışmada Zahide S., eşi Davut S. tarafından bıçaklanarak öldürüldü.

Ankara'nın Akyurt ilçesinde dün sabah saatlerinde piknik yapmak için bahçelerine giden Davut S. ile evli olduğu Zahide S. henüz bilinmeyen nedenle tartıştı. Tartışmanın büyümesiyle Davut S. Zahide S'yi bıçaklayarak öldürdü. Zahide S'yi darp eden Davut S. hakkında daha önce uzaklaştırma kararı verildiği belirtildi.

Davut S. isimli erkek, piknikte tartıştığı evli olduğu Zahide S'yi (46) bıçaklayarak katletti.

Olay, dün sabah saatlerinde, Akyurt ilçesi Kızık Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, piknik yapmak için bahçelerine giden Davut S. ile Zahide S. henüz bilinmeyen nedenle tartıştı.

Tartışmanın büyümesi üzerine, Davut S, Zahide S'yi bıçaklayıp kaçtı. İkiliden haber alamayan yakınları, bahçeye gittiklerinde Zahide S'nin cansız bedeniyle karşılaştı.

İhbar üzerine bölgeye sevk edilen polis ekipleri, olay yerinde inceleme yaptı. Firari şüphelinin yakalanmasına yönelik çalışma başlatıldı.

TOPRAĞA VERİLDİ

Zahide S, Ankara Adli Tıp Kurumu'ndaki otopsi işlemlerinden sonra ailesi tarafından teslim alınıp, Akyurt ilçesi Kozayağı Mahallesi'ne getirildi. Zahide S. öğle vakti kılınan cenaze namazının ardından köy mezarlığında toprağa verildi.

Öte yandan, mahalleli, Davut S'nin işsiz olduğunu ve psikolojisinin yerinde olmadığını savunarak daha önce de Zahide S'yi darbettiğini ve bu nedenle hakkında uzaklaştırma kararı verildiğini söyledi.